تیم هندبال ساحلی نوشهر نماینده مازندران در تورنمنت بین المللی تركیه شد
نوشته شده توسط : iyem

' خسرو ابراهیم زاده ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تصمیم در نشست هیات رییسه و كمیته فنی هیات هندبال مازندران گرفته شد و تیم نوشهر به عنوان نماینده و قهرمان مسابقات لیگ هندبال ساحلی مازندران به عنوان جایزه قهرمانی به مسابقات تركیه اعزام خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را 5 تا 9 تیرماه سال جاری اعلام كرد و گفت : مسابقات بین المللی هندبال ساحلی تركیه با عنوان جام ' دمیرچی' با حضور كشورهای برتر آسیایی و اروپایی برگزار می شود.

رییس هیات هندبال مازندران افزود : چندی قبل فدراسیون هندبال تركیه با ارسال دعوتنامه رسمی برای هیات هندبال مازندران ، خواهان حضور تیم هندبال ساحلی این استان در تورنمنت بین المللی هندبال ساحلی شده بود.

وی افزود : اكنون از سوی اداره كل تربیت بدنی مازندران و فدراسیون هندبال ایران، مقدمات اعزام و حضور تیم هندبال ساحلی نوشهر به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در تورنمنت تركیه در حال فراهم شدن است.

او ادامه داد : هم اكنون تیم منتخب نوشهر اردوی آماده سازی خود را با بازیكنان خودی به هدایت ' شهریار مرادی ' در ساحل این شهرستان برگزار می كند.

ابراهیم زاده گفت : این تیم برای تقویت قدرت تیمی خود ' عباس اسدزاده ' و ' صادق جانعلی زاده ' ، بازیكنان ملی پوش مازندرانی را نیز به صورت قرضی به خدمت گرفته است.

وی ، كسب قهرمانی ، نایب قهرمانی و مقام های برتر در 9 دوره از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی كشور برای تیم مازندران را از مهم ترین دلایل انتخاب این تیم برای شركت در تورنمنت كشور تركیه بیان كرد.

ابراهیم زاده گفت : خوشبختانه تیم مازندران توانسته بازیكنان خوب ومستعدی را به سایر تیم های هندبال ساحلی كشور معرفی كند.

وی ، موقعیت و شرایط مازندران را در توسعه رشته ورزشی هندبال ساحلی مناسب و ایده ال ارزیابی كرد.ك/3

7327/1654/506





:: برچسب‌ها: خیابان , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: